צימר שאנטי ואלגנטי - מושב ספיר

פרסם תגובה


הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות, הספרה אפס לא מופיעה.
סמיילים
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :nono: :ex: :birth: :alian: :idea: :hflw: :con:
צפה בסמיילים נוספים
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
תקציר הנושא
   

הרחב תצוגה תקציר הנושא: צימר שאנטי ואלגנטי - מושב ספיר

תשובה ללא תירן

הודעה על ידי מתלבטת » יום שישי 20 אפריל, 2007 18:20

תודה על תשובתך, אבל נראה לי שלא הבנת את כוונתי או שלא הסברתי את עצמי נכון. מה שאתה קורא לו בונוס לאורחים הוא משהו שמובן מאליו אצל הרבה תירנים אצלנו- כניסה חופשית ויצאה חופשית. הבעיה שלי היתה שביום שאורחים עזבו האורחים החדשים היעו לפעמים לפני שהקודמים יצאו! אין אפשרות אפילו להציע להכנס לשירותים וכוס מים כי הצימרים מלאים עדיין. במקרה השני אנשים הגיעו אחרי העזיבה אסל הצימרים עוד לא מוכנים.

וכמובן יש את הבעיה של אורחים שלא עוזבים בזמן ואנחנו עומדים במצב לא נעים של ללחוץ עליהם. כמובן שהשעות כניסה והיציאה הוסרו מראש.

אם יש עוד הצעות, אשמח לקבל.

תשובה פשוטה מהגיון פשוט.

הודעה על ידי לא תיירן » יום חמישי 19 אפריל, 2007 11:54

נראה כי התשובה טמונה בשאלה שלך.
כמו בכל עסק לומדים את השוק ודרישותיו.
למשל, רשמו ביומן כי בערב פסח האורחים נוטים להגיע כמה שעות קודם ויש להערך בהתאם.
עכשיו כשאתם יודעים את המצב אתם לומדים אותו ונערכים אליו.
בשנה הבאה יגיעו האורחים ויהנו כפליים, אתם תהיו ערוכים לכך מראש ותמנעו אי נעימויות.
ומכיוון שצפוי כי גם בשנה הבאה יהיה המצב דומה, אפילו כדאי להציע להם את האופציה בזמן ההזמנה.
יכול להיות שאפילו בתוספת תשלום או בתור הטבה.
אם באמת הם באים להניח את הדברים ומחפשים פעילות עד זמן הכניסה.
כדאי להציע להם מראש פעילויות הזמינות לשעות אילו.
אמרו כאן לפני "הלקוח תמיד צודק", כך לפחות יש לחשוב כאשר נערכים לקראתם.
ופשוט ללמוד מה טוב להם, הם ישראלים כמונו, ואנחנו יודעים מה ישראלים אוהבים ורוצים. :lol:

לומדים מטעיות, וטעות לעולם חוזרת.
רק רצוי ללמוד פעם אחת.
יש למישהו רעיון אחר?

מה עושים כש..

הודעה על ידי מתלבטת » יום רביעי 18 אפריל, 2007 15:30

מה עושים כשהאורחיםשאמורים להגיע בשעה מסויימת- נגיד ארבע אחרי הצהרים- מגיעים פתאום שעות לפני זה? בפסח היו אורחים שהגיעו שעות לפני הזמן ואמרו שרק רוצים לשים את הדבריעם וכבר ילכו לטייל אבל זה בכל זאת לקח חצי שעה לפחות וכולם רצו שירוצים ושתייה. ואורחים אחרים באו רק שעה וחצי לפני הזמן ואמרו שישבו בחוץ ויחכו והילדים ישחקו בחוץ אבל זה היה מאוד לא נעים לנקות ולסדר כשהם מסתכלים עלינו כל הזמן.
אשמח לקבל עצה טובה מצהצימריסטים שלנו! :?:

אמן!

הודעה על ידי תושבת ערבה » יום שלישי 17 אפריל, 2007 18:15

מצטרפת אלייך, ארצי! והלוואי שנדע דווקא בזכות יום כזה לחבק, לחזק ולהתחזק, בכל ימות השנה.

ביום שכזה.

הודעה על ידי ארצי » יום ראשון 15 אפריל, 2007 23:45

ערב יום השואה .בטלוויזיה משודר הטקס בשידור ישיר על כל אותם אנשים שהיו ואינם ועל אלו שהיו ועודם.
זה גורם לך לחשוב לעומק מתחת להבלי העולם מי צודק ומי טועה ,מי עשה אייך ומה אמר.זה מתגמד ונהיה שולי וחסר משמעות.
ומה שנשאר זה אנחנו אחד לשני ,אדם לאדם רע לרעהו ולא יותר וכל מה שצריך זה אהבה וטוהר לא יותר.
לא מילים של כעס ורוע וזוהמה אלא רק כנות רעות והבנה.
אז מנקודה זו בערב מלא משמעות לנו כעם ,כחברה ואפילו כיחיד אני מאחלת שנהיה מאוחדים וחזקים שנבין איש את רעהו,שנדע לתת יותר משנדע אייך לקחת ושהאהבה תשרה בין כולנו הייכן שנהיה ולאן שיקחו אותנו חיינו.

לאורח

הודעה על ידי ארצי » יום ראשון 15 אפריל, 2007 11:39

לידיעתך יש לאנשים פה וכשמפרסמים משהו בעילום שם ולא מזדהים אז זה פותח נושא לדיון.
ולכן אפשר לשאול את השאנטי מה שאי אפשר לומר עלייך אורח מיסתורי יקר ומן הסתם ולפי הציניות והרוע הוא האורח בה הידיעה.
אני שאלתי וקיבלתי הסבר מפורט של מה היה וכיצד.
קוראים לזה דמוקרטיה.
ואני רק יכולה לקוות שה...אורח לא יגיע להתארח.
וללא מבין השירותים כן קבועים כמו בכל צימר מן הסתם(לא ניידים ולא כימיים)ממש הוזזו.
ולגבי המילה חמדנות מילה גדולה של אנשים קטנים .
שיהיה לכולנו רק טוב.

לארצי - מה זאת אומרת להזיז את האסלה שעליה עושים את הצרכים?

הודעה על ידי לא מבין » יום ראשון 15 אפריל, 2007 0:00

אני מבין שאין לך צימר אבל את מתארת סיטואציה משונה מעט, למה הכוונה להזיז את האסלה? זו אסלה ניידת? יש כזה דבר?

זה רק אני או שגם אתם שמתם לב שארצי מאוד דומה לשאנטי ואלגנטי?

הודעה על ידי אורח » יום שבת 14 אפריל, 2007 23:56

שמתם לב שארצי, או בגרסה המוקדמת המלאה ארצישראלית, שעומדת לפתוח צימר לכאורה בקרוב, מגלה בקיאות מדהימה בארועים נשוא הדיון כאן? שאנטי ואלגנטי מפגינה כאן פיצול אישיות, מה שמתיישב היטב עם הדו פרצופיות שהפגינה בקשר לאירוח שלה - ההבטחות, ההצהרות, החיוכים של הלפני, והכיעור של האחרי, כאשר נאלצה להתמודד עם העובדה שהחמדנות העבירה אותה על דעתה...

לאורח המארח.

הודעה על ידי ארצי » יום שבת 14 אפריל, 2007 9:22

זאת אומרת שלפי דעתך תיאום צפיות טוב משמעו :סיכום שאין על האורחים לבצע וונדליזם,להזיז את האסלה שבה הם עושים את צרכיהם ולא לברוח לפני ששילמו?
סליחה אבל משום מה נראה לי שהגבול בין מה שמקובל (ואני מבינה שהאורח צריך להיות הכי מרוצה)סדינים מלוכלכים צימר מלוכלך ,כלים בכיור הכל נראה לי קביל .אבל לא נראה לי נורמאלי שאנשים מתייחסים למקום בו הם מתארחים כאל מזבלה.
כשאני מסתכלת על התכתובת לפי דעתי זה כמו לומר "אחותך זונה" ולך תוכיח שאין לך אחות.
:lol:

הודעה על ידי אורח » יום שישי 13 אפריל, 2007 20:56

קראתי את דברי הכותבים, ובתור אחד שמארח אנשים, ולמעשה עובד בשירות לקוחות, לדעתי קיבלנו היום שיעור חשוב מאוד מה קורה עם לקוח אחד לא מרוצה, כמה הדים יש לאחר מכן...ולכן, חשוב בתחום שלנו, כמה שאפשר למצוא דרכים לרצות את אורחינו.
לרוב, מניסיוני, הדבר נפתר באמצעות תיאום ציפיות טוב, לפני תחילת האירוח.
במידה ותוך כדי זה קורים דברים, לא צפויים, שאינם לשביעות רצוננו ו/או שביעות רצון אורחנו חשוב למצוא דרך נכונה לפתור את זה. הרבה פעמים אורח שאינו שבע רצון מצפה להבנה של המצב ולא לשום דבר אחר, ולכן לעתים התנצלות יכולה פשוט לעזור..
רוב התיירים שבאים מטרתם לטייל, ולנו חשוב לצאת מנקודת הנחה כזו.. הרי זו פרנסתנו
בהצלחה לכולם

לארצי

הודעה על ידי תיירנית » יום שישי 13 אפריל, 2007 16:43

לגבי נוהל התשלום: רוב התיירנים גובים, למיטב ידיעתי, תשלום עבור זוג ותוספת עבור ילד. התשלום עבור הזוג נע בין כ- 300-500 ש"ח, תוספת לילד- נע בין כ- 60-100 ש"ח. אולי קצת יותר או קצת פחות, אבל זה הרוב. יש כאלו שלוקחים מחיר פיקס לצימר- כ- 700-800 ש"ח, בלי קשר לכמה אנשים מתארחים בו. כל תיירן עם המחיר שלו שנקבע על ידו. המחירים משתנים בחגים, באירועים, בעונות מתות ועוד.

מה נסבל ומה בלתי נסבל? זה אפילו יותר אישי. יש תיירנים שתופסים את הראש כשילד קוטף עלה מהשיחים או עושה ערימה מהכריות, יש תיירנים שלא ממצמצים כשהאורחים שלהם מוציאים רהיטים החוצה מהצימר כדי לשבת בשמש או אוכלים במבה בג'קוזי.. אם את שואלת אותי, כמו בכל דבר בחיים צריך למצוא את דרך המלך האישית שלך וללכת אתה, לא קיצוניים לשום כיוון..

בסך הכל צריך להתמודד מעט מאוד עם בעיות כאלו כי רוב האורחים מאוד מכבדים את המקום ומתנהגים למופת.

בהצלחה!

אמירת תודה.

הודעה על ידי שאנטי ואלגנטי » יום חמישי 12 אפריל, 2007 12:30

היינו רוצים להודות לכל האורחים שהגיעו בהמוניהם מכל קצוות הארץ והתארחו בצימרים של שאנטי ואלגנטי, על התנהגותם התרבותית ועל חוש הכבוד הבסיסי שבשמירת רכוש הצימרים,על הפירגון החיובי והאמיתי.
חיממתם את ליבנו במחמאות על עיצוב הצימרים יופיום ויחודם . שמחנו גם כשהארתם את עינינו לדברים קטנים שדרשו תיקון ומצידנו קיבלנו את ההערות (שנעשו בדרך עדינה ואנושית) בחיוך רחב ובהבנה. משום שאנו מאמינים שלאורח מגיע הטוב ביותר.
אני מאחלת לכל התיירנים באיזור שיגיעו אליכם אורחים מופלאים כפי שהיו אצלנו,אורחים שישאירו לנו טעם טוב וחיוך רחב .שנשמח לארח אותם שוב ושוב אורחים שמאמינים שהם באים להתארח בצימר בצורה היפה ביותר ולא באים במטרה לגרום לוונדליזם ולברוח לאחר תשלום חלקי בלבד, אורחים שלא יסלפו את הדברים שהיו וייספרו רק את מה שנוח להם.
אולם מבחינתנו אין חכם כבעל ניסיון.
ולסיום.........
"כשהמשמעות העמוקה של הדברים אינה מובנת,השלווה ההכרחית של התודעה מופרת ללא צורך.
הדרך מושלמת כמו חלל רחב שדבר אינו חסר בו ודבר אינו רב.
אכן בגלל בחירתנו לקבל או לדחות איננו רואים את טבעם האמיתי של הדברים.
אל תחיה בסבך הדברים הרציניים,ולא בתחושת הריקנות הפנימית.
היה שלו בלא פעילות מאומצת באחדותם של הדברים,והשקפות מוטעות ייעלמו מעצמן.
כשאתה מנסה להפסיק פעילות כדי להשיג סבילות,המאמץ עצמו ממלא אותך פעילות.
כל עוד תיטה לקיצוניות זו או אחרת לעולם לא תדע אחדות מהי.
אלו שאינם חיים בדרך היחידה נכשלים בפעילות וגם בסבילות,קבלה ודחייה.,,

תודה מצוות שאנטי ואלגנטי.

תודה לתיירנית הנחמדה

הודעה על ידי ארצי » יום חמישי 12 אפריל, 2007 9:50

בראשית אני רוצה להודות לך על שפע ההכוונות העצות.
שנית אם אפשר לשאול מהו נוהל תשלום לצימר ?.זאת אומרת אייך מחולק תשלום איקס אם לדוגמא מתארחים בצימר זוג עם שני ילדים אחד בן שנה וחצי והשני בן יותר מארבע?
ועוד דבר קטן ואחרון מהו הגבול הנסבל להתנהגות וונדאלית ולא ראויה בצימר? :?:

תיקון רושם

הודעה על ידי תיירנית » יום חמישי 12 אפריל, 2007 8:13

כשקראתי הבוקר את ההודעה ואת התגובה עליה הבנתי שדרוש כאן תיקון רושם מוטעה שיצרתי.

רובם הגדול של האורחים שהגיעו אליי ( וגם אל חבריי התיירנים, לפי מיטב ידיעתי,) היו אורחים נפלאים! אנשים נחמדים,מנומסים, נקיים, שלא עשו רעש מוגזם ולא עשו בלגן מוגזם . משפחות וזוגות שבאו להנות ממה שיש לנו להציע, התארחו, נהנו, אמרו תודה ולהתראות ונסעו לדרכם ללא שום בעיות. היו כאלה שאפילו הגדילו לעשות ושטפו את הרצפה או הדיחו כלים לפני שיצאו, (אבל האמת- אני לא מצפה לזה ולא מתאכזבת אם זה לא קורה! זה באמת אנשים יחידים במינם. האורח ה"רגיל" והסביר לא עושה את זה). אורחים שמגיעים ונהנים מטבעם עושים קצת רעש ובלגן וזה בסדר גמור, צפוי לחלוטין, נלקח מראש על ידי בעל הבית ומתקבל באהבה והבנה על ידו.
8)
בסך הכל האוכלוסיה המתארחת אצלנו היא ברמה גבוהה ואיכותית ועלינו להכיר תודה על כך ולשמור עליה ולטפח אותה.
יחד עם זאת, אם בכוונתך לפתוח צימרים, כדאי מאוד שתביני שיש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמשקיעים השקעות ענק בציוד ובנייה. שאלי את שכנייך וחברייך התיירנים וקבלי עצות ששוות זהב.

לתיירנית הנחמדה

הודעה על ידי ארצי » יום רביעי 11 אפריל, 2007 20:46

כשאני יוצאת לצימר ברור לי שלא אשחית את השירותים ולא אגרור רהיטים מחדר לחדר .
הרי כולנו אנשים בני תרבות.(לא?)בכל מקום על פני האדמה יש כללי התנהגות נאותה הן מצד המארח והן מצד האורח.
אני חושבת שאפשר לסבול כמעט כל דבר.
אבל רק כמעט.

אם לי היו צימרים (ואני מתכוונת שיהיו לי בעתיד הלא רחוק)ואת מה שאת הגדרת כספר שחור וקטן אהיה עצובה .
זו לא הדרך.

חזור למעלה

cron