נראה כי התשובה טמונה בשאלה שלך.
כמו בכל עסק לומדים את השוק ודרישותיו.
למשל, רשמו ביומן כי בערב פסח האורחים נוטים להגיע כמה שעות קודם ויש להערך בהתאם.
עכשיו כשאתם יודעים את המצב אתם לומדים אותו ונערכים אליו.
בשנה הבאה יגיעו האורחים ויהנו כפליים, אתם תהיו ערוכים לכך מראש ותמנעו אי נעימויות.
ומכיוון שצפוי כי גם בשנה הבאה יהיה המצב דומה, אפילו כדאי להציע להם את האופציה בזמן ההזמנה.
יכול להיות שאפילו בתוספת תשלום או בתור הטבה.
אם באמת הם באים להניח את הדברים ומחפשים פעילות עד זמן הכניסה.
כדאי להציע להם מראש פעילויות הזמינות לשעות אילו.
אמרו כאן לפני "הלקוח תמיד צודק", כך לפחות יש לחשוב כאשר נערכים לקראתם.
ופשוט ללמוד מה טוב להם, הם ישראלים כמונו, ואנחנו יודעים מה ישראלים אוהבים ורוצים.
לומדים מטעיות, וטעות לעולם חוזרת.
רק רצוי ללמוד פעם אחת.
יש למישהו רעיון אחר?