עמוד 1 מתוך 1

חוסר תפקוד במרפאה

הודעהפורסם: יום חמישי 26 אוקטובר, 2006 17:43
על ידי לא מרגישה טוב
עם סוף 100 ימי החסד לצערי אני חייבת להגיד שמשרד המרפאה בספיר מתפקד בצורה גרועה. לא נחמדים, לא עונים יפה, לא עונים תשובות מדויקות שלא לומר משקרים ללקוח בפנים.שמעתי כבר את החוכמה שלא משלמים מספיק וכו. בתור תושבת שצריכה את שירותי המשרד הזה ולא מרצוני אני פונה לממונים - תשלמו יותר, תעשו מה שצריך, רק שיהיה עם מי לדבר.

מה הטענה שלך ?

הודעהפורסם: יום שישי 27 אוקטובר, 2006 9:47
על ידי חולה
מה הטענה ? שאם אתה מקבל משכורת זעומה אז השרות צריך להיות בהתאם ? האם שרון לא נתנה שירות טוב ? אני חושבת שלהפך למרות הכל שרון עשתה את עבודתה בצורה הכי טובה שיש .
אם ישנן טענות אמיתיות יש דרכים להגיש תלונה ולהציג את הטענות האמתיות . אני לא חושבת שצריך להכנס לשכר של אף אחד .
מי שקיבל את התפקיד ידע את התנאים ויכל לבחור אם מתאים לו או לא . :?

תלונה בנושא תפקוד משרד המרפאה

הודעהפורסם: יום שבת 28 אוקטובר, 2006 19:33
על ידי גילה טל
התלונה ודאי חשובה וכאשר יש תלונות בנושא כזה חשוב להשמיע אותן ולבקש בדיקה, רק רציתי להזכיר שאוסי - דוברת המועצה והכתובת לתלונות מסוג כזה - עונה ובודקת כל הודעה שנכתבת ע"י משתמשים רשומים בפורום - בפורום שאלות לאנשי ציבור. אם המטרה לבקש בדיקה ותגובה, נא עשו זאת בצורה נאותה ובמקום המתאים. כפי שכבר אמרתי - הרשמה לפורום אין פירושה דווקא הזדהות מלאה, אבל אז קיימת כתובת אמיתית וזהו זיהוי סביר ומספק.

מצד שני, אם הכוונה רק להעלות בעיה ואולי לעורר דיון, מבלי לקבל תגובה רשמית, זה יכול להעשות גם בצורה אנונימית כאן. (בכל זאת, שוב אני מזכירה שיש יתרונות להרשמה, זה פשוט ולא כואב..)

משרד מרפאה

הודעהפורסם: יום שני 30 אוקטובר, 2006 12:06
על ידי b/g
שירות לא טוב, דיבור לא מנומס ולפעמים חצוף, חטטנות חוסר מקצועיות והתערבות. זה מה שמשדר משרד המרפאה. כולם מדברים על זה. אני בעצמי נתקלתי בתגובה מעליבה .איך פונים ומתלוננים בלי לפגוע בסיכוי לקבל שירות טוב בפעם הבאה?

תלונות ופניות ציבור

הודעהפורסם: יום שני 30 אוקטובר, 2006 13:12
על ידי אוסי ניר
שלום רב,
משרד יחסי ציבור במועצה מטפל בתלונות ופניות הציבור ועוקב אחר כל תלונה עד סיום טיפולה. המטרה היא, כמובן, ללמוד מטעויות, לתקן ולשפר את השירות הניתן לתושב.
אנא הגש/ הגישי תלונה כתובה בפקס: 08-6581487 , דואר רגיל או דוא"ל:ossi@arava.co.il בציון פרטי המקרה וכמובן את פרטייך. הטיפול בתלונות הוא דיסקרטי ובודאי שלא יפגע בשירותים אותם עליך לקבל. אם לא נדע - לא נוכל לתקן.
בנוסף, נפתח פורום מיוחד באתר זה - פורום שאלות לאנשי ציבור. ניתן לפנות, לשאול וכמובן לקבל תשובות.
לרשותכם ולשירותכם תמיד
אוסי ניר

הודעהפורסם: יום שישי 12 אוקטובר, 2007 1:00
על ידי אחד שאכפת לו
לכל אלא שלא מרוצים מהמרפאה בספיר: אני איתכם אני יודע זה לא בסדר שלא משלמים אבל צריך להתנהג כמו בני אדם לבני אדם.
עכשיו למה שבאמת כתבתי פה: זה יופי שאתם לא מרוצים אבל בבקשה אל תלכו למרפאה בעין יהב או בישובים אחרים זה יוצר עומס ואף אחד לא יגיד לכם לא כי לא נעים להם אבל זה יוצר עומס והרגשה לא נעימה לאחיות ולרופאים

תקחו את זה לתשומת לבכם!

לאיכפת לי

הודעהפורסם: יום שישי 12 אוקטובר, 2007 8:35
על ידי קריגן ורד
סליחה שאני מעלה עניין רגיש כל כך אבל בל נשכח שגם למרפאת ספיר מגיעים אנשים לקבלת טיפול שאינו מרופא מקצועי(עור,ילדים,נשים וכדומה) אף אחד לא אומר אל תבואו זה יוצר עומס ממש כמו שאף אחד לא רוצה להיות חולה והריי ברור לי שאותו אדם נורמאלי ושפוי לא עושה זאת מתוך רצון להגיע דווקא למרפאת ספיר אלא מחוסר ברירה הוא לא מרגיש טוב יש מרפאה שמתפקדת באותו זמן נתון (ומכיוון שאילת קצת רחוקה....)ישוב קרוב זה מה יש! הרופאים והאחיות עושים את עבודתם לא עושים טובות אילולא אותם חולים אחד או עשר מה היתה בדיוק עבודתם? והמצחיק הוא שהן יודעות זאת (ברוך הבא לערבה)נראה לי יותר שלך מפריע לחכות עוד רבע שעה .
ובנוגע לתיפקוד משרד המרפאה נכון לפעמים דינה לא פוצי ומוצי אבל בעיני היא מקצועית(כן גם אני נעלבתי ממנה לא פעם)אל תיקחו כל דבר באופן אישי כל כך אני לא מאמינה לרגע שדינה עושה ולו פעולה אחת כדי לפגוע.דינה היא דינה וכשאנשים ממש צריכים אותה ולא משנה למה היא שם לא רק כנותנת שירות אלא מעבר לכך.
וההתיחסות לעבודתה של שרון כרגע לא רלוונטית כי שרון לא עובדת שם ואין צורך בהשוואות. אם כי אני מסכימה עם כל מילה לגביי עבודתה של שרון .
שתהייה לנו שבת שלום :lol:

בנוגע לשרות..

הודעהפורסם: יום שישי 12 אוקטובר, 2007 16:22
על ידי גילה טל
ורד

ודאי לא שמת לב, אבל מישהו "הקפיץ" כאן שרשור שנכתב לפני שנה! למיטב זכרוני, אז זו לא הייתה דינה שעבדה במשרד, אלא קודמתה בתפקיד והתלונה על שירות לא אדיב התייחסה אליה ולא לדינה.

בהזדמנות זו אני מבקשת לא "להקפיץ" הודעות סתם מתוך שעמום. הודעות חסרות תוכן של ממש ברוב המקרים ימחקו, במקרים אחרים הן סתם מפריעות ומבלבלות. אפשר להגיב להודעות ישנות, אבל אנא, עשו זאת רק אם באמת יש לכם תוספת רלוונטית לנושא.

הודעהפורסם: יום שני 22 אוקטובר, 2007 15:23
על ידי שרון
דינה נהדרת נותנת יעיל מהיר ובאדיבות.

המרפאה בספיר בסדר גמור - הבנות עושות מעל ומעבר

הודעהפורסם: יום רביעי 24 אוקטובר, 2007 0:32
על ידי סבתא נעמי ופרנצ'סקה
בטח ובטח לעומת השכר שכולנו יודעים שהן מקבלות-
במיוחד דינה.
די לבלבול המוח.
כל מי שיש לו בעיה קונקרטית שילך לאוסי - היא הכתובת!


די די דיינו

הודעהפורסם: יום רביעי 24 אוקטובר, 2007 12:26
על ידי ARH,
הקפיצו מודעה ישנה לא קשור לדינה, ויאלה רושמים ומזבלים שטויות.
אנא דייייייייייייייייייייייייייייייייי.

אולי תושב מבריק יכתוב משהו מעניין ועכשןי, וכולם יענו וירגעו בבקשה :?: :!: :!: :!: