עמוד 1 מתוך 1

סלקום ערבה

הודעהפורסם: יום שבת 26 יולי, 2008 15:53
על ידי כרמל אגר
שלום,
אשמח אם מישהו יוכל להעיר את עיני לגבי קבלת שירות מסלקום ערבה שלא בשעות העבודה...

הפלאפון שלי נחסם בטעות לשיחות יוצאות, וכדי "לשחררו" מהחסימה אני חייבת קוד של תמי ליבנה.

איך משיגים את תמי או מישהו מטעמה בשבת?
יכול להיות שאין דרך?

תודה,

כרמל אגר

צד נוסף

הודעהפורסם: יום שבת 26 יולי, 2008 18:49
על ידי ל.ת
כן, בהחלט יכול להיות שאין דרך.
תמי לא בעלת עסק עצמאי, היא עובדת של החברה לפיתוח, בחוזה העסקה מאוד ברור שכולל 5 ימי עבודה בין השעה X לשעה Y.
אם את סבורה כי המשרד צריך להיות מאוייש 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, תפני בצורה מסודרת לגלעד ליבני, מנכ"ל החברה לפיתוח ותסבירי את עצמך.
אני מניחה שלמהלך כזה יש השלכות של כסף וזה יפול על מקבלי השירות - אנחנו.
בכל מקרה - תמי היא מועסקת, היא לא צד בסיפור.
אם אני הייתי עובדת, גם אני לא הייתי רוצה שיטרידו אותי בשבת.

נכון ובכל זאת...

הודעהפורסם: יום שבת 26 יולי, 2008 21:06
על ידי גילה טל
ידוע לי שתמי ראתה את ההודעה בפורום וטיפלה בנושא. לשאלתי ענתה, שלנציגים של סלקום יש דרך להגיע אליה ואם זה באמת דחוף - גם מחוץ לשעות העבודה, בשבתות ובחגים.
בעיה בשיחות יוצאות אגב, היא מטרידה, אבל נראה לי שלא כלולה בהגדרה של "לא סובל דיחוי" בשבת.

נא לא להתמם

הודעהפורסם: יום שבת 26 יולי, 2008 22:34
על ידי מיכאלי
כל הטלפונים שבעסקה רשומים ע"ש תמי לבנה וסלקום ערבה והמשתמש משלם מדי חודש מאות שקלים עבור השימוש בטלפון, וכשמגיע רגע קריטי מודיעים לו מסלקום שכיוון שאיננו בעל הטלפון לא יטפלו לו בחסימה, תקלה, פתיחת קו לחו"ל וכו'. אילו תמי הייתה מאפשרת לכל אחד לטפל בטלפון שלו לא היה צריך לטרטר אותה אפילו לא בשעות העבודה, ואת המסקנה ההפוכה המיתמימים משימים עצמם כלא מסיקים.

הודעהפורסם: יום ראשון 27 יולי, 2008 6:47
על ידי לקוח סלקום ערבה
סלקום ערבה צריך לאפשר לכל מנוי שעל שמו רשום הטלפון לבצע פעולות נדרשות כמו בכל חברה סלולרית , אני יודע שתמי מנסה לשמור שהלקוחות לא יפגעו , אבל אם מבקשים ממנה היא מכניסה הערת לקוח ,או מציע פתרונות טובים ,

פעולות שמנויי החברה רשאים לבצע ללא אישור נציגי החברה לפתוח.

הודעהפורסם: יום ראשון 27 יולי, 2008 7:46
על ידי תמי ליבנה
את ההערות האלה יכול לראות כל נציג של סלקום שרואה את מספר המנוי על הצג שלו.


פעולות שמנוי החברה רשאי לבצע‎:
- התקנה של שירותי רשת (שיחה מזוהה, משיבון, שיחת ועידה, שליחת וקבלת הודעות טקסט) למשך 36 חודשים
‎- ביטול שירותי רשת
‎- איפוס סיסמת משיבון
‎- חסימה לזיהוי/ביטול חסימה לזיהוי
‎- פתיחת מנוי‎ GSM לשיחות בחו"ל (להוציא ולקבל), התקנת סינון שיחות ושירות חו"ל מוזל‎.
- הסבר על חבילות גלישה (להתקנה - יש לפנות טלפונית לאיש קשר) ועל תפעול טלפונים
‎- רכישת אביזר/שירות רשת/תביעת ביטוח - אם מנוי במימון חלקי (מפוצל) מעוניין בכך, בצע זאת, אך וודא כי החיוב יתבצע במזומן או בכרטיס אשראי. אין לחייב את לקוח אב.
- תיקון טלפון - לכל מנויי הערבה מותקן שירות אחריות מקיפה/ביטוח ושירותי תיקונים‎ (WAR+19). אם מנוי מגיע למרכז שירות / חדר שירות אישי לתיקון ולא מותקן לו השירות, טפל במנוי, ושלח מייל לאחראית לקוחות להתקין לו את השירות‎.
- שחזור סיסמת כניסה לאתר סלקום

עם זאת לכל נציגי סלקום יש את מספר הטלפון שלי ושל כל מי שאמור לסייע במקרים דחופים שבהם אין מענה מהמשרד.


שבוע טוב
וקיץ נעים
תמי.

הלו, זה רדיו?????

הודעהפורסם: יום ראשון 27 יולי, 2008 11:00
על ידי הגשש החרש
החברה כרמל רק שאלה אם מישהו יודע איך מגיעים לתמי בשבת כדי לתקן איזשהי תקלה וכך תוכל לבצע שיחות יוצאות שבטח לה היו מאד דחופות וחשובות ותראו איזו אינפורמציה מסעירה היא קבלה כאן.
האם זה מה שהיא ביקשה???? מסופקתני.

הודעהפורסם: יום ראשון 27 יולי, 2008 13:22
על ידי הגשש הקורא
לגשש החרש , היא קיבלה תשובה מגילה , תמי קראה את הפורום וטיפלה בבעיה
כלומר את תמי משיגים דרך הפורום ,יפה לא? ככה גם כל הערבה תדע למי נחסם הטלפון חחחחחחחחח

עם כל הכבוד...

הודעהפורסם: יום שבת 09 אוגוסט, 2008 0:50
על ידי לשם
תמי ליבנה לא יודעת לתת שרות גם ביום חול!! אלא אם כן אתה חבר או דוד או מכר שלה. ברגע שיש לך בעיה רצינית היא תיתן לך "להתבשל" כמה שיותר ולא תדאג לטפל לך בבעייה בהקדם האפשרי.
עובדת בצורה חלמאית ולא מקצועית לגמרי,

ואני לא היחיד שחושב ככה!

הודעהפורסם: יום שבת 09 אוגוסט, 2008 5:12
על ידי בולדוזר
אני לא חושב שהשמצות אישיות הן הדרך וגם לא שורש הבעייה.
הבעייה היא מבנית ונובעת מהקשר בין הון לשלטון.
חברה ציבורית כמו החברה לפיתוח לא אמורה לתת שירותים מסחריים במסגרת הנוהל התקין.
מרגע שזה נעשה (וזהו בדיוק קומוניזם בזעיר אנפין) נפגמת היעילות כמו שהנסיון מוכיח בגדול בכל מקום.
שירות מסחרי כמו סלקום צריך שיהייה מנותק לחלוטין מהממסד ופועל בתנאים של תחרות בשוק החופשי.
תפקידה של החברה לפיתוח הוא לדחוף יזמות פרטית ולא ליזום בעצמה ולנהל בעצמה.
הייתי רוצה לראות שירות מסחרי דוגמת סלקום משתלב ביחד עם גופים מסחריים נוספים במרכז מסחרי שיוקם ע"י החברה לפיתוח.