גופיות

כל מה שיושב לכם על הלב, ולא מתאים לפורום אחר.
כדי לכתוב יש להרשם לפורום.

מנהל: גילה טל

הודעהעל ידי שילי » יום שלישי 04 ספטמבר, 2007 20:53

בואו נבדוק את התמימות שלכם ילדים טובים:
מי שיחק פוקר בשנה שעברה בבית הספר- בכסף????
מי נהג על טרקטורון התהפך וגרם לאסון ועולם כמנהגו נוהג?
מי יצא למנטה ומקדולנד בלי רשות ובנס לא קרה לו כלום?

יש לי חדשות בשבילכם-
הילדים בבית הפר היסודי כבר שלוש שנים מקבלים שי לתחילת שנה- ואתם לא רק שלא אומרים תודה אלא מזלזלים שמרגלית רוצה לקנות אתכם??
תתביישו לכם.
אתה שנסעת לפולין מה למדת שם? בכית וחזרת להשוות את כולם לנאצים? חבל שנסעת אם אתה חוזר עם מסקנה שכזאת.
כנס למרגלית ודבר איתה.
היום במשך 5 שעות היא שוחחה עם תלמידים, הקשיבה להם וכן, לא ויתרה על ההופעה שתהיה מכובדת.
אם אתה חוזר מפולין ככה מה הפלא שאתה לא מבין מה זה כבוד?
אל תתחבה מאחורי מילים מטופשות- אני הייתי היום בפורום שנבחר נכל בית הספר- והיית צריך לשמוע את החברים שלך איך הם דיברו.
ותתפלא לא הרגשנו פחד או איום אלא תמיכה ואבה מזו שאתה הכפשת את שמה.
אתה לא ראוי להקרא תלמיד.
שילי
 

הודעהעל ידי תלמיד » יום שלישי 04 ספטמבר, 2007 21:07

א.פוקר זה משחק חוקי-לא משחק מזל-מוזמנת לבדוק.
ב.מי נהגל על טרקטורון התהפך וגרם לאסון?!..(מדברים על בית ספר-לא על חיי המושב!)
ג.מי שלחו במשך שנה שלמה ילדים הביתה בלי בכלל לדעת איך הילדים האלה חוזרים הביתה?
מזל שהנוער פה מספיק נוער טוב כדי לתפוס טרמפים רק עם אנשים שאנחנו מכירים..אבל מה יקרה שילדה אחת תסע בטרמפ שהיא לא מכירה?ויאנסו אותה?..או שכמה ילדים יתפסו טרמפ ויחטפו מכות?..

תראי קל מאוד לך לזרוק דברים עלינו כמו שלי היה קל לזרוק את הדברים האלה..
אבל בנינו זה מה שיפתור ת'בעיות?יש לנו מטרה להגיע להבנה אז במקום לזרוק דברים ריקים מתוכן לאוויר-שלא יובילו לשום מקום!
בוא נעשה הכל כדי למצוא לבעיה פתרון ולא להאשים רקאחד את השני..
תלמיד
 

הודעהעל ידי מוזר » יום שלישי 04 ספטמבר, 2007 21:29

יופי,
עכשו אתה מדבר לענין.
מה אתה מציע????
מוזר
 

הודעהעל ידי תלמידים » יום שלישי 04 ספטמבר, 2007 21:31

יש מורה והיא היחידה שמגיעה עם גופיות-
אז אנחנו רוצים להגיד לה- תבואי גם את בהופעה מכובדת ועל פי החוקים או שאל תבואי בכלל.
ועוד דבר- אל תתבכייני כשמסלקים את הבת שלך הבייתה- שתיכן צריכות להיות בבית.
תלמידים
 

הודעהעל ידי תלמיד » יום שלישי 04 ספטמבר, 2007 22:07

אני בנתיים לא מציע כלום רבאק עוד לא עבר שבוע וכולם קופצים
השנה תיהיה בבצפר סוג של ועדה "הפורום"שהאנשים שיהיו בה הם תלמידים,מורים,מנהלת גרעינרים נציגים מועדת ההורים זה מה שאני הבנתי-אם כבר הזכרתי את זה אז כל הכבוד על הרעיון
אני מקווה שבפורום נציגי הילדים יציגו את הדעה של הרוב שאפשר לדעת אותה עם תדפדפי בעמודים הקודמים.ואני מקווה שיצליחו להגיע לאיזה סיכום.
למשל לפני שנתיים עמליה אסרה לבוא עם כפכפים ומועצת תלמידים לקחה על עצמה אחריות ובסוף עמליה חזרה בה והיה מותר לבוא
אני באמת לא יודע מה יקרה השנה אבל לפי דעתי סתם מנפחים פה הכל כמו שתמיד עושים בערבה,תנו לזמן ולאנשים הנכונים לעשות את שלהם
ועם באמת עוד כמה זמן אחרי דיבורים שום דבר לא יעזור נצטרך לראות מה נעשה אבל בנתיים אתם באים ומתקיפים פה אחד את השני ואנחנו רק ביום השלישי זה לא נכון לעשות את זה לאט לאט אנחנו נבין מה המצב בבית הספר בנתים אני לא חושב שיש מישהו שמבין מה הולך כאן אחרי שנדע ונבין ניהיה יותר חכמים.
תלמיד
 

הודעהעל ידי תלמיד » יום שלישי 04 ספטמבר, 2007 22:20

תלמיד כתב:אני בנתיים לא מציע כלום רבאק עוד לא עבר שבוע וכולם קופצים
השנה תיהיה בבצפר סוג של ועדה "הפורום"שהאנשים שיהיו בה הם תלמידים,מורים,מנהלת גרעינרים נציגים מועדת ההורים זה מה שאני הבנתי-אם כבר הזכרתי את זה אז כל הכבוד על הרעיון
אני מקווה שבפורום נציגי הילדים יציגו את הדעה של הרוב שאפשר לדעת אותה עם תדפדפי בעמודים הקודמים.ואני מקווה שיצליחו להגיע לאיזה סיכום.
למשל לפני שנתיים עמליה אסרה לבוא עם כפכפים ומועצת תלמידים לקחה על עצמה אחריות ובסוף עמליה חזרה בה והיה מותר לבוא
אני באמת לא יודע מה יקרה השנה אבל לפי דעתי סתם מנפחים פה הכל כמו שתמיד עושים בערבה,תנו לזמן ולאנשים הנכונים לעשות את שלהם
ועם באמת עוד כמה זמן אחרי דיבורים שום דבר לא יעזור נצטרך לראות מה נעשה אבל בנתיים אתם באים ומתקיפים פה אחד את השני ואנחנו רק ביום השלישי זה לא נכון לעשות את זה לאט לאט אנחנו נבין מה המצב בבית הספר בנתים אני לא חושב שיש מישהו שמבין מה הולך כאן אחרי שנדע ונבין ניהיה יותר חכמים.


נכון רק יום שלישי וטוב שאנחנו מתקיפים עכשיו כי כמו כול שנה שמגיע מורה גרוע אז אנחנו מתלוננים ורק בסוף בגלל הציונים המורים וההורים מתעוררים ושואלים כמו תמיד...
אם הייתם מתלוננים בהתחלה על הבעיות אז היינו מעיפים את המורה והיינו מביאים חדשה... אבל מה שאתם מתעוררים רק בסוף... וכן.. אז אתם שואלים את עצמכם איפה הייתם כול השנה שהילדים שלנו סבלו אם המורים האלה...
אז הנה הורים\מורים... התעוררנו עכשיו ולא בסוף השנה!!!
תלמיד
 

"הפורום"

הודעהעל ידי תלמידה » יום שלישי 04 ספטמבר, 2007 23:44

הפורום נועד כדי להשמיע את קולם של התלמידים בצורה מכובדת ומחושבת שתלקח בכובד ראש אצל מרגלית , ועדת הורים ונציגת המורים.
בפורום הולכים להיות לפחות 12 תלמידים -2 מכל שכבה: קולותינו יישמעו חזק ותאמינו לי שלא ניתן לאף אחד להשליט דיקטטורה בבית הספר , אבל אנחנו חייבים לנסות בשקט ולא ללכת ראש בראש עם מרגלית " אי אפשר לנצח מלחמה בעזרת מלחמה" , לכן אני מבקשת בתור תלמידה בבית הספר שהשקיעה מחשבה בנושא וניסתה לראות נקודת מבט[b] של כל השכבות המעורבות והמושפעות מהחלטותיה של המנהלת מרגלית מור- אנא, [/b]אל תתמרדו אלא פנו לנציגכם בפורום ותאמינו לי שלא רחוק היום שנוכל להתבטא כרצוננו - הן בלבוש והן במילים.

חשבו על כך לפני שתגיבו, מקווה לשנה טובה ומשובחת, תלמידה. :) :arrow:
תלמידה
 

למנהלת

הודעהעל ידי צדק » יום רביעי 05 ספטמבר, 2007 12:52

מכתב למחנכת

שלום לך,גברת רוזנצוויג.

רציתי לספר לך משהו על גלעד גולדברג,

הפרא אדם ההוא שקיבל ממך "בלתי מספיק" בהתנהגות.

אז גלעד,שהיה מגיע לכיתה בלי תיק, התגייס לצנחנים.

עם הקפריזות שלו הוא לא שרד את הגיבוש לסיירת,

אבל הגדוד חיכה לו בזרועות פתוחות.

גלעד,שפסלת לו מבחן בגלל פתק שהוא החביא בתחתונים,

סיים טירונות וקיבל פק"ל נגב-ששוקל,יקירתי,כמעט כמוך -כפול חמש.

ועם הנגב הזה הוא נכנס ללבנון.

גלעד,שהעפת אותו מהטיול השנתי

אחרי שהכניס סמירנוף אייס לג'ריקן הכיתתי,

נתקל בכמה חיזבאללונים שהמטירו אש תופת על המחלקה שלו.

כדורים,רימונים וטילי סאגר פילחו את האוויר ברעש בלתי נסבל.

גלעד, שהשעית מהלימודים אחרי שעישן "אני לא רוצה לדעת מה" בשירותים,

הסתכל הצידה ומצא את החבר שלו לוי עם חור כניסה בעורף,שוכב בתוך שלולית דם.

בדיוק חמש שניות לקח לגלעד לתרגם פחד לפלט של תורת לחימה.

גלעד,שהשחיל את המכונית שלו לחנייה השמורה של המנהל,

גילה שרוב המחלקה שלו חטפה הלם קרב.כולל המפקד.

הוא לקח את השניים היחידים שלא נשברו ותפס פיקוד.

זעק וצעק וצרח את הפקודות שבזכותן המחלקה הזאת חיה.

גלעד,שמרח לך על הכסא דבק מגע לפני שנכנסת לכיתה,

הזמין בקשר פינוי מיידי לשלושה לוחמים עם רסיסים בעיניים.

גלעד,שבטיול למוזיאון האצ"ל נשאר לישון באוטובוס,

נצר את הנשק לרגע כדי לאסוף מהרצפה ולשמור בכיס

את הכיפה ספוגת הדם של לוי.

גלעד,שלא ניגש לבגרות באזרחות כי באותו יום היו גלים,

סחב את לוי על הגב ונמרח בדם מהפצע הפתוח בראשו,שלא הפסיק לטפטף.

גלעד,שבמסיבת הסיום עלה לבמה עם סיגריה,

עלה ללוויה בהר הרצל עם כל המחלקה,אבל עמד בצד.

כשכולם בכו על הקבר,גלעד הסתכל לצדדים.

אחרי כל הדרשות וההספדים,שנייה לפני העלייה לאוטובוס,

גלעד הסתובב ונעמד מול הקבר.

הוא פרץ בבכי פתאומי וכל כך חזק,שנדמה היה כאילו כל רגע לוי קם להרגיע אותו.

ארבעה אנשים אחזו בגלעד.שום דבר.

צווח לאדמה את כל מה שהצליח להדחיק בשדה הקרב.

גברת רוזנצוויג, לא צריך תעודת בגרות, אבל כשאף אחד לא יראה,

שלפי מהמחשב את גליון ההתנהגות של גלעד.

מחקי את התאריך בתעודה המקורית,רשמי " 2006", ובמקום "בלתי מספיק" כתבי "גיבור".

אז באמת תגידי מנהלת האם זה הכרחי כל עניין הגופיות והנעליים
תחשבי על זה!
צדק
 

צדק צדק תרדוף...

הודעהעל ידי יעל » יום רביעי 05 ספטמבר, 2007 13:31

כתבת בסוף בדברים שהעתקת - פנייה אישית:

"אז באמת תגידי מנהלת האם זה הכרחי כל עניין הגופיות והנעליים
תחשבי על זה!"

התשובה שלי היא כן רבתי!
לולא נדרש לתקן משוגות נעורים לא היה מכיר כי אפשר אחרת.
לא צריך תעודת בגרות כדי להוכיח זאת, אבל צריך בגרות כדי להסכים עם בעלי ניסיון
דבר שלא כל אחד מסוגל ואשרי מי שכן.

לחבר את הדברים שכתבת לפארסה הזו שנוצרה על לבוש הולם זו סחטנות ריגשית עצובה.

מישהו כאן כתב שאי אפשר לשנות התנהלות בת "מליון שנים" -
לידיעתכם כל מצליחנות מתחילה מנקודה מסויימת של כשל, כך מסורת, כך חוקים מחודשים.
ואתם צריכים לברך שבימיכם מוּשב הכבוד לבית הספר ולשתף פעולה ולא לאפשר לשלושה
ארבעה ביניכם לסחוף ולהמריד.

מאחלת באיכפתיות לכולכם שנת לימודים פורה ועשייה חברתית ברוכה.
יעלית.
יעל
אחראי
 
הודעות: 117
הצטרף: יום שישי 29 ספטמבר, 2006 15:58

Re: למנהלת

הודעהעל ידי תלמיד » יום רביעי 05 ספטמבר, 2007 15:41

"צדק" תשמע אין מילים... סיפור ממש טוב... יפה אמרת...

אבל חברה בואו נשכח ונפסיק לריב פה... כי כול דבר שאתם כותבים פה מיותר וביזבוז אנרגיות.
בזמן הקרוב ה"פורום" שהוקם בבצפר יתפל במצב הזה ובנתיים בוא לא נריב סתם
נחכה ונראה מה יהיו התוצאות.. אם הפורום הזה יעזור או לא.
תלמיד
 

ועוד באותו נושא

הודעהעל ידי נתי בר שלום » יום חמישי 06 ספטמבר, 2007 14:36

לא הגופיות הן העניין המטריד, אלא התפרצות "האש".

עלינו לשאול, מה קורה היום לנוער? אנו חשים במהפכה ההולכת וגדלה בקרב הנוער בכל העולם. מסתבר למשל שכמות הרטלין שהילדים מקבלים, גדלה במאות אחוזים כל שנה. אנו מתייחסים לכך כמחלה, והאמת שזוהי תופעה... שעדיין לא מובנת די הצורך.

הרי "דור הולך ודור בא", וכל דור מפותח מקודמו. אז על מה מתמרדים נערינו? זו השאלה שעלינו לשאול את עצמנו. מתוך עיון מעמיק בנושא כמורה למעלה משלושים שנה, ראיתי את השינויים מדור לדור בהתהוותם. בתחילה לא הבנתי את התופעה. אבל היום, בעקבות 29 שנות לימוד של שמעות הקיום, ומטרת החיים, (ועדיין אני לומדת), הגעתי להבנה.


בלי שנבין איך החיים פועלים, ומה החלק שלי כאדם? בלי שנלמד מי משמעות העמוקה ומספקת של תכלית החיים, לא נהייה מאושרים. הילדים רוצים לדעת, למה האדם סובל, והאם יש לכך מטרה, ולאן היא מובילה?... הם רוצים לאהוב, אך אינם יודעים מהי אהבה באמת. לפני מספר שנים, בתקופתה של גילה העברתי חוג: "למודעות עצמית ויחסיים אוהבים". לתלמידי כיתות ט', אשמח לעשות זאת גם הפעם ואפילו בהתנדבות.

שבשנה הבאה עלינו לטובה, נעבור כבר משנאת חינם, לאהבה הזולת.
שנה טובה לכולם, נתי בר-שלום.

נ.ב ויחד עם זאת גבולות נכונים חייבים להתקיים.
נתי בר שלום
 

הודעהעל ידי באותו עניין » יום חמישי 06 ספטמבר, 2007 15:13

תבורכי נתי, על הדברים היפים שאת כותבת. ארצה להוסיף על מה שכתבת ולקחת את הדברים למקום יותר כללי, פחות לעניין הגופיות, יותר לעניין השוני בילדים של היום.

נורא קל לנו להבין תהליכים לאחר שהסתיימו, מפרספקטיבה. הרבה יותר קשה להצליח לראות אותם, כשנמצאים בתוכם.
הילדים של היום אכן שונים וזהו חלק מתהליך האבולוציה של הייקום.
בדיוק באותו אופן שעם האבולוציה האדם התחיל לצעוד על שתי רגליים, הכיר בזכות שלו להזדקק ליותר, נעשה גבוה יותר מדור לדור...כך גם ההתפתחות הרוחנית שלו.

שימו לב, הנוער של היום מדבר יותר על הרגשות שלו, זקוק ליותר מגע, גם בנים מתחבקים כשהם נפגשים...זה לא רק עניין של חינוך גרידא...החינוך הוא תוצאה של הצורך, הצורך הוא תוצאה של ההתפתחות. הייקום אינו סטטי, האנושות אינה סטטית.

כמות הילדים צורכי הרטלין, או אם להגדיר זאת נכון יותר, הילדים בעלי קשיים בקשב וריכוז, או אפילו בעיות התנהגות, אינם מתרבים סתם או במיקריות. הם חלק מתהליך אבולוציוני. הפתרון כשלעצמו, הוא אינו הרטלין, או כל ניסיון אחר לעצור את האבולוציה הזו. הפתרון הוא להסכים להבין שאם הם מתרבים כנראה שדרוש לכלל האנושות שינוי. זה תפקידם בעצם...להבריא את האנושות...ללמד אותה להיות קשובה לצרכים המשתנים.

השלב הזה של הסקפטיות של הרבה אנשים בדברים האלה, השלב הזה של הספקנות של האנושות וחוסר היכולת שלה להכיל את המסר הזה, הוא שלב השיא בהתפתחות הזו. אחרי השיא הכל רק יכול להיות טוב יותר. כמה שנבין יותר מהר את המסר ונפעל בדרכים הנכונות, מתוך הבנה של היקום, של הטבע, יעבור השיא יותר מהר, ונזכה ליותר שנים של צמיחה ונחת.

משפט אחרון המחזיר לנושא - דוקא כדי לאפשר לילדים האלה להמנע מתרופות ולצמוח יותר בקלות, חובתנו לשים להם גבולות אשר מטרתם להגן עליהם ולאפשר להם פנאי לחשוב ולהרגיש את הדברים החשובים באמת, שלהם הם מסוגלים!

בברכת שנת התפתחות וצמיחה לכולנו! ובעיקר לילדנו.
באותו עניין
 

האמנם

הודעהעל ידי לונה » יום חמישי 06 ספטמבר, 2007 16:34

אני אמנם מסכימה ומצטרפת לקריאה העדינה של נתי ושל הכותב אחריה לגלות יותר סבלנות וערנות לצרכים המיוחדים של פלח גדול באוכלוסית הילדים והנערים.
קשה לי יותר להסכים שהגידול במספר הוא צורך אבולוציוני שנועד לשפר את החברה..
יותר נכונים בעיני שני הסברים אחרים, שהמובן מאליו ביניהם הוא שאם פעם לא היתה מודעות, לא היתה ערנות ולא היתה התייחסות (ילד בעל קשיים שנראים היום לגמרי רגילים נחשב פעם לאיטי , טיפש ואפילו "מפגר", וכיום ידוע שיש ביניהם בעלי אינטילגנציה גבוהה במיוחד יכולות גבוהות ומוכחות למחשבה, עבודה ולימודים).
פעם פשוט טרקו בפניהם את הדלת והשאירו אותם בחשיכה, לא ספרו אותם בכלל.

היום יש מודעות ולכן יש כל כך הרבה מקרים. כל מקרה מאובחן, מטופל ומתועד ונפשו של הילד והנער ניצלת מתחושות קשות של כשלון וחרדה. מרגע שהתחלנו להכיר בזה ולספור את המקרים נראה שמספרם גדל כל כך הרבה.
הם היו שם גם קודם, אבל אף אחד לא התייחס לזה..
לונה
 

שבוע ערכים

הודעהעל ידי דיתה בראונשטיין » יום חמישי 06 ספטמבר, 2007 20:00

את השבוע הראשון של שנה"ל בו עסקנו בנושא "ערכים" : גבולות, מנהיגות, פעלתנות-אקטיביזם ,סיימנו היום בקול תרועה רמה - בטקס מרגש וחשוב בו השתתפו תלמידי ביה"ס התיכון; מי באופן פעיל ומי כקהל. כל כתה הופיעה בפני כולם והביאה את המסר שלה אותו היא למדה, דנה ועיבדה במשך השבוע. הטקס אורגן ונוהל ע"י צוות הפורום החדש שקם בביה"ס. בטקס זה ראינו כולנו שאכן משהו קרה השבוע - האוירה השתנתה (ולו במעט) הילדים עסקו ודיברו על דברים שבד"כ לא שומעים במסדרונותינו.
נכון - הדרך עוד ארוכה וצריך להמשיך ללכת אך את הצעד הראשון עשינו השבוע והיום נוכחנו כי כל עמלינו הרב (ובאמת שהיה רב) לא היה לשוא.
אני מאחלת לתלמידים, למרגלית ולכל הצוות הנפלא שיש לנו שנה נפלאה , שנה של עשיה ושל מימוש אותם ערכים עליהם דיברנו השבוע.
ולכל הקהל המכובד שקורא דברים אלה אתם מוזמנים לבוא לביה"ס ולראות עשיה - ואם חשקה נפשכם בביקורת, יהיה נחמד אם תזדהו ותעמדו אחרי דבריכם.
חג שמח!!!
דיתה
דיתה בראונשטיין
 

כולם להירגעע!! ותגידו תודה

הודעהעל ידי תלמידים בבית הספר!! » יום ראשון 09 ספטמבר, 2007 22:34

שלום לכולם..אנחנו חבורת תלמידים שהחלטנו שכולם צריכים להרגיע ומהר!!!!!!!
מה היה לנו בשנה הקודמת?? מישהו זוכר??
בואו נזכיר לכם מה היה ,היה לנו מנהל על הפנים ,ביתץ הספר התנהל בצורה מחרידהה..ממש שכונה כמו שאומרים , וכל הזמן התלמידים התלוננו על כך, על האדישות, על כך שבית ספרנו הוא בכלל לא בית ספר..ומה זה הדבר הזה..
אז מה כולם מתלוננים עכשיו?? מרגלית היא מנהלת מדהימה שכבר מוכיחה לנו את כשרונותיה בבית הספר
בית הספר נראה מעולה..מכל בחינה שהיא!!
ואנחנו בטוחים שהוא עוד ישתפר. אנחנו בטוחים שמרגלית עושה כל שביכולתה בשביל שתיהיה לנו שנת למידה טובה ומוצלחת!
בקשר לגופיות ולכפכפים..מה אתם מתלוננים?? החוק נקבע במשרד החינוך ומחובתה של מרגלית ושאר צוות בית הספר לעקוב אחר חוקים אלה..כך שאין ביכולתה לשנות זאת.
אנחנו בטוחים שהשנה הזאת תיהיה שנה מוצלחת ומושפרת בזכותה של מרגלית וגם בעזרתינו התלמידים.אז אנחנו מאחלים לכולם שנה טובה ומוצלחת..
ושכל אחד יתעסק בענייניו.
מרגלית אנחנו איתך!!!!!!!!!שנה טובה ובהצלחה
תלמידים בבית הספר!!
 

הקודםהבא

חזור אל פורום תגובות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים

cron