דיון מתורבת בנושא משרד המרפאה בספיר בפרט ובריאות בכלל

כל מה שיושב לכם על הלב, ולא מתאים לפורום אחר.
כדי לכתוב יש להרשם לפורום.

מנהל: גילה טל

דיון מתורבת בנושא משרד המרפאה בספיר בפרט ובריאות בכלל

הודעהעל ידי דינה שפר » יום חמישי 27 דצמבר, 2007 8:54

ברצוני לפתוח דיון בונה בנושא משרד המרפאה בספיר

כידוע לכם משרד המרפאה נותן מענה לכל תושבי האזור כולל עובדים זרים, ועובדים המתגוררים באזור.
מידי חודש מגיעים רופאים יועצים:
נשים פעמים בחודש עור פעם בחודש, דיאטנית פעמיים בחודש,
פזיותרפיה פעם בשבוע, רופא אורטופד פעם בחודש.
ניידת עיניים פעם בחודש.

במשך שעות העבודה הטלפון לא מפסיק לצלצל, בקשות לטיפול, טפסי 17 ועוד.עלי לציין שטפסי 17 זה לא עיקר העבודה, ישנה גם עבודה ביוקרטית לטיפול בפרט,(אישורים,החזרים ועוד).
הפתרון שניתן לכך הוא העברת בקשות בפקס, או השארת מס טלפון במשיבון.
ברוב המקרים כל הנושאים מטופלים.
הבעיות הניצבות מולי:
הכעס של התושבים בדרך כלל - אין תור, לא עונים.
כמו כן חלק ניכר מהתושבים "מרגיש בבית", נרשם ,לא מגיע, וכועס למה אין מקום בפעם הבאה או למה צריך לחכות.
רופא עור לדוגמא: יכול לקבל כ-35 מטופלים, הרופא מוכן לקבל יותר בתנאי שלא יהיו ויכוחים, ואכן זה עובד.
מתוך רשימה של כ-65 איש, לא הופיעו 15, מה שאומר ש-15 ממתינים ששרצו להגיע לא התקבלו.
רופא אורטופד, נרשמו 18 הגיעו 10, נאלצתי להזעיק אנשים מהבית.
כרטיס מגנטי- מה הבעיה מדוע קשה לזכור להביא? הרופאים לא מקבלים ללא כרטיס)

על מנת לשפר ליעל לטובת כולנו, אשמח לשמוע תגובות הצעות, ושאלות. אך בבקשה, בצורה מתורבת וחברית, ללא הזכרת שמות ופגיעה באדם באשר הוא.
דינה שפר
 

כל הכבוד- דוגמא מדהימה

הודעהעל ידי חלוצה » יום חמישי 27 דצמבר, 2007 10:26

דינה את ראוייה לכל הערכה אפשרית!
דברים כדורבנות- נאמרים בטוב טעם, סובלנות ואכפתיות!
יפה אמרת - יש בין תושבי הערבה זילזול בעובדי ציבור - וחוסר אחריות בכל מה שקשור לתחום השירות הציבורי- מאד נוח לשכוח....
אני רואה כאן עניין מאד חשוב לטיפול אישי של כל אחד מכולנו!
יפה שהעלית נושא זה לדיון
אולי יצא רק טוב - ואנשים יקחו את עצמם יותר לידיים!
מאחורי כל איש ציבור ומשרת ציבור- עומד בן אדם!
ויפה שנזכור זאת כל העת, בכל סוג שירות, נושא ועניין!
חלוצה
 


חזור אל פורום תגובות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים