סלקום ערבה

כל מה שיושב לכם על הלב, ולא מתאים לפורום אחר.
כדי לכתוב יש להרשם לפורום.

מנהל: גילה טל

סלקום ערבה

הודעהעל ידי כרמל אגר » יום שבת 26 יולי, 2008 15:53

שלום,
אשמח אם מישהו יוכל להעיר את עיני לגבי קבלת שירות מסלקום ערבה שלא בשעות העבודה...

הפלאפון שלי נחסם בטעות לשיחות יוצאות, וכדי "לשחררו" מהחסימה אני חייבת קוד של תמי ליבנה.

איך משיגים את תמי או מישהו מטעמה בשבת?
יכול להיות שאין דרך?

תודה,

כרמל אגר
כרמל אגר
 

צד נוסף

הודעהעל ידי ל.ת » יום שבת 26 יולי, 2008 18:49

כן, בהחלט יכול להיות שאין דרך.
תמי לא בעלת עסק עצמאי, היא עובדת של החברה לפיתוח, בחוזה העסקה מאוד ברור שכולל 5 ימי עבודה בין השעה X לשעה Y.
אם את סבורה כי המשרד צריך להיות מאוייש 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, תפני בצורה מסודרת לגלעד ליבני, מנכ"ל החברה לפיתוח ותסבירי את עצמך.
אני מניחה שלמהלך כזה יש השלכות של כסף וזה יפול על מקבלי השירות - אנחנו.
בכל מקרה - תמי היא מועסקת, היא לא צד בסיפור.
אם אני הייתי עובדת, גם אני לא הייתי רוצה שיטרידו אותי בשבת.
ל.ת
 

נכון ובכל זאת...

הודעהעל ידי גילה טל » יום שבת 26 יולי, 2008 21:06

ידוע לי שתמי ראתה את ההודעה בפורום וטיפלה בנושא. לשאלתי ענתה, שלנציגים של סלקום יש דרך להגיע אליה ואם זה באמת דחוף - גם מחוץ לשעות העבודה, בשבתות ובחגים.
בעיה בשיחות יוצאות אגב, היא מטרידה, אבל נראה לי שלא כלולה בהגדרה של "לא סובל דיחוי" בשבת.
גילה טל
"אינטרנט ערבה"
סמל אישי של המשתמש
גילה טל
Site Admin
 
הודעות: 276
הצטרף: יום חמישי 28 ספטמבר, 2006 17:57

נא לא להתמם

הודעהעל ידי מיכאלי » יום שבת 26 יולי, 2008 22:34

כל הטלפונים שבעסקה רשומים ע"ש תמי לבנה וסלקום ערבה והמשתמש משלם מדי חודש מאות שקלים עבור השימוש בטלפון, וכשמגיע רגע קריטי מודיעים לו מסלקום שכיוון שאיננו בעל הטלפון לא יטפלו לו בחסימה, תקלה, פתיחת קו לחו"ל וכו'. אילו תמי הייתה מאפשרת לכל אחד לטפל בטלפון שלו לא היה צריך לטרטר אותה אפילו לא בשעות העבודה, ואת המסקנה ההפוכה המיתמימים משימים עצמם כלא מסיקים.
מיכאלי
 

הודעהעל ידי לקוח סלקום ערבה » יום ראשון 27 יולי, 2008 6:47

סלקום ערבה צריך לאפשר לכל מנוי שעל שמו רשום הטלפון לבצע פעולות נדרשות כמו בכל חברה סלולרית , אני יודע שתמי מנסה לשמור שהלקוחות לא יפגעו , אבל אם מבקשים ממנה היא מכניסה הערת לקוח ,או מציע פתרונות טובים ,
לקוח סלקום ערבה
 

פעולות שמנויי החברה רשאים לבצע ללא אישור נציגי החברה לפתוח.

הודעהעל ידי תמי ליבנה » יום ראשון 27 יולי, 2008 7:46

את ההערות האלה יכול לראות כל נציג של סלקום שרואה את מספר המנוי על הצג שלו.


פעולות שמנוי החברה רשאי לבצע‎:
- התקנה של שירותי רשת (שיחה מזוהה, משיבון, שיחת ועידה, שליחת וקבלת הודעות טקסט) למשך 36 חודשים
‎- ביטול שירותי רשת
‎- איפוס סיסמת משיבון
‎- חסימה לזיהוי/ביטול חסימה לזיהוי
‎- פתיחת מנוי‎ GSM לשיחות בחו"ל (להוציא ולקבל), התקנת סינון שיחות ושירות חו"ל מוזל‎.
- הסבר על חבילות גלישה (להתקנה - יש לפנות טלפונית לאיש קשר) ועל תפעול טלפונים
‎- רכישת אביזר/שירות רשת/תביעת ביטוח - אם מנוי במימון חלקי (מפוצל) מעוניין בכך, בצע זאת, אך וודא כי החיוב יתבצע במזומן או בכרטיס אשראי. אין לחייב את לקוח אב.
- תיקון טלפון - לכל מנויי הערבה מותקן שירות אחריות מקיפה/ביטוח ושירותי תיקונים‎ (WAR+19). אם מנוי מגיע למרכז שירות / חדר שירות אישי לתיקון ולא מותקן לו השירות, טפל במנוי, ושלח מייל לאחראית לקוחות להתקין לו את השירות‎.
- שחזור סיסמת כניסה לאתר סלקום

עם זאת לכל נציגי סלקום יש את מספר הטלפון שלי ושל כל מי שאמור לסייע במקרים דחופים שבהם אין מענה מהמשרד.


שבוע טוב
וקיץ נעים
תמי.
תמי ליבנה
 

הלו, זה רדיו?????

הודעהעל ידי הגשש החרש » יום ראשון 27 יולי, 2008 11:00

החברה כרמל רק שאלה אם מישהו יודע איך מגיעים לתמי בשבת כדי לתקן איזשהי תקלה וכך תוכל לבצע שיחות יוצאות שבטח לה היו מאד דחופות וחשובות ותראו איזו אינפורמציה מסעירה היא קבלה כאן.
האם זה מה שהיא ביקשה???? מסופקתני.
הגשש החרש
 

הודעהעל ידי הגשש הקורא » יום ראשון 27 יולי, 2008 13:22

לגשש החרש , היא קיבלה תשובה מגילה , תמי קראה את הפורום וטיפלה בבעיה
כלומר את תמי משיגים דרך הפורום ,יפה לא? ככה גם כל הערבה תדע למי נחסם הטלפון חחחחחחחחח
הגשש הקורא
 

עם כל הכבוד...

הודעהעל ידי לשם » יום שבת 09 אוגוסט, 2008 0:50

תמי ליבנה לא יודעת לתת שרות גם ביום חול!! אלא אם כן אתה חבר או דוד או מכר שלה. ברגע שיש לך בעיה רצינית היא תיתן לך "להתבשל" כמה שיותר ולא תדאג לטפל לך בבעייה בהקדם האפשרי.
עובדת בצורה חלמאית ולא מקצועית לגמרי,

ואני לא היחיד שחושב ככה!
לשם
 

הודעהעל ידי בולדוזר » יום שבת 09 אוגוסט, 2008 5:12

אני לא חושב שהשמצות אישיות הן הדרך וגם לא שורש הבעייה.
הבעייה היא מבנית ונובעת מהקשר בין הון לשלטון.
חברה ציבורית כמו החברה לפיתוח לא אמורה לתת שירותים מסחריים במסגרת הנוהל התקין.
מרגע שזה נעשה (וזהו בדיוק קומוניזם בזעיר אנפין) נפגמת היעילות כמו שהנסיון מוכיח בגדול בכל מקום.
שירות מסחרי כמו סלקום צריך שיהייה מנותק לחלוטין מהממסד ופועל בתנאים של תחרות בשוק החופשי.
תפקידה של החברה לפיתוח הוא לדחוף יזמות פרטית ולא ליזום בעצמה ולנהל בעצמה.
הייתי רוצה לראות שירות מסחרי דוגמת סלקום משתלב ביחד עם גופים מסחריים נוספים במרכז מסחרי שיוקם ע"י החברה לפיתוח.
בולדוזר
 


חזור אל פורום תגובות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים