שלום רב,
קשה לטפל בבעיה כשהפרטים הידועים הם מאוד כלליים ואפילו לא יודעים מי המתלונן ומה מהות הפנייה. משרד יחסי ציבור מרכז את כל הפניות, השאלות וגם התלונות על שירותי המועצה וכדי שנוכל לטפל בעניין במלוא הרצינות וכובד הראש אני מבקשת שתפנה/י אליי בכתב בציון מתי פנית, למי פנית, מה השיבו לך, מי השיב לך וכל פרט שיוכל לעזור להבין את הבעיה. כל פניה שמתקבלת מטופלת במהירות והדיסקרטיות מובטחת.
ניתן לפנות ע"י פקס: 08-6581487 או דוא"ל: ossi@arava.co.il
לרשותכם בעניין,
אוסי ניר